Outlook

Microsoft 365, Outlook 2019, Outlook 2016, Outlook 2013

Nieuwe handtekening instellen:


  1. Open een nieuw bericht.

  2. In het Bericht menu, selecteer Handtekening > Handtekeningen.

  3. Onder Selecteer de handtekening als u deze wilt bewerken kies je Nieuw.

  4. Geef in het dialoogvenster nieuwe handtekening een naam voor de handtekening.

  5. Onder Standaardhandtekening kiezen kies je de bijhorende e-mailaccount en of je de handtekening voor nieuwe bericht, alsook Antwoorden en doorgestuurde berichten wilt gebruiken.

  6. In het Handtekening bewerken veld kan je nu je handtekening aanmaken.

  7. Wanneer je klaar bent, klik je op Opslaan (boven Handtekening bewerken).

Indien wij een html handtekening hebben aangeleverd:


  1. Open het html bestand in je browser (Edge, Firefox, Chome of Safari).
  2. Selecteer de volledige handtekening en kopieer deze.
  3. Volg de stappen van Nieuwe handtekening instellen, en plak bij stap 6 de gekopieerde handtekening in het Handtekening bewerken veld.
  4. Volg stap 7 op op te slaan.